Uppdatering

Är nyss hemkommen från ett riktigt jobbigt pass på gymmet. Men så skönt när det var klart. Nu ska jag bara orka fixa lite ätbart också, men jag dricker en proteindrink medan jag samlar kraft.
Träningsrosig...

Det har hänt massor av nytt sen sist jag skrev. Amanda utvecklas som bara den, blir så imponerad! Inte för att jag vet vad som är "normalt" för en treåring men jag tycker hon är så duktig. Hon har lärt sig hoppa på ett ben och räknar saker. Idag var vi hos tandläkaren första gången och det gick kanon, hon öppnade munnen direkt och tänderna såg fina ut. Imorgon ska vi på treårs-kontroll på bvc också.

Vi har köpt ett radhus! Jippi! I mitten på oktober får vi flytta in. Ska bli så underbart. Vi flyttar en kort bit från stan till samma ort som Amandas pappa bor på. Huset är jättefint och det känns så himla rätt! Vi längtar som tokar!

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och fixa kvällsfika, sen dusch och sen blir det marsch i säng, börjar klockan sex imorgon...zzz...

/M

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0