Vår, värk, sömnbrist


Födelsedagspresent.

Är hemma och vilar min värkande axel idag, ska på massage i eftermiddag och hoppas att det ska göra underverk. Underbart vårväder idag, så ljuvligt! Om (när) det kommer ett vinterbakslag så kommer jag bli jättedeppig!
Tog sovmorgon idag och lämnade A på förskolan vid åtta. Har (ta i trä) fått två nätter med god sömn nu, så skönt. Natten mot onsdag sov vi runt en och en halv timme så det behövs sömn hos oss alla tre. Fick en ny salva av mamma igår som jag hoppas ska hjälpa mot A:s klåda.

Ska försöka städa upp lite här och diska, utan att använda axeln, får väl se hur det ska gå till.

/M

Update: Det har visst börjat blåsa rejält sen jag lämnade A så det kanske inte är så härligt väder som det ser ut inifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0