Shopping!

Det blev visst lite shopping idag. Tog en tur till Lillänge och hittade först ett par skor, hittade egentligen två till men de var slut i min storlek. Sen hittade jag en vit kofta på Lindex. Två supersöta saker köpte jag på Kapp Ahl, men det kan jag inte skriva vad det var för det är en present. Största fyndandet gjorde jag ändå på Rusta! Men shit, där kan man göra klipp alltså! Skulle köpa flytande tvål och det gjorde jag, tre olika eftersom jag inte kunde bestämma vilken doft jag ville ha, 10kr/st. Sen såg jag att de fått in ett klipp med bodybutter från I Love..., har deras vanilj just nu och den är underbar, luktar sockerkakssmet typ. Coconut och Strawberrie milkshake hade de och jag köpte en av varje. 24,50kr/st, de brukar kosta 69kr. Och så såg jag att de säljer mitt schampo/balsam/inpackning med för 69kr/st, tror de brukar ligga runt 120 på stan. Ja, jag säger då det, vilka fynd!!


Lite av allt jag fick med mig hem...

Sen tog jag en sväng förbi jobbet med. Hälsade på hjärtat och handlade lite. Nu ska jag fixa lite mat, tror det blir någon pasta med lufttorkad skinka, tomat och mozzarella, skulle ha köpt basilika med...

Ikväll ska vi gå på trav. Kanske jag satsar någon krona om jag ser någon söt häst eller en med fint namn.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0