Hopp!

Efter att ha vaknat varje morgon med en känsla att mitt huvud väger ett ton och hur jag än rör mig så kommer nacken att sprängas i tusen bitar så ta i trä, känns det så mycket bättre! Är fortfarande stel och lite ont har jag, men jag har hopp!

Tror att jag ska våga mig på att lämna lägenheten idag, få lite luft och känna mig som folk. Minns inte ens senast jag gick osminkad så här länge. Nej, slut på sunkigheten!


Tulpan våren 2011

Med glädje kan jag konstatera att min termometer visar +8 grader! Och några strålar kämpar sig faktiskt igenom det genomgrå molntäcket. Hopp!

Nej, nu ska jag lyfta häcken från den här soffan innan jag växer fast!
Dags att ta mig ut men först ska jag fixa frukost, toast på grovt bröd med skinka, tomat och ost, mmm... Och te såklart!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0