Dumt...

Tänkte att jag skulle testa att jobba igår. Dumt. Värken strålade upp i huvudet och gjorde mig helt illamående. Kändes som jag knappt kunde fokusera blicken. Så jag kände inte att jag gjorde någon större nytta. Idag är jag hemma och även imorgon. Gah!
Vad ska jag göra hemma då? När jag inte är sjuk men ändå inte kan göra så mycket. Vill ju träna också...
Önskar att min SATC-box inte var nedpackad just nu, det vore nåt att fördriva tiden med.

Dum som jag är så sitter jag här och oroar mig för hur det ska gå för min avdelning på jobbet när inte jag är där och tar hand om den. Haha.

Nej, en tupplur kanske vore nåt och ett varmt bad. Går kanske iväg på jobbet och sitter en stund i massagefåtöljen.

Gnällågnäll...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0