Ajaj

Massagen igår var inte skön, massören hittade en knut stor som en tärning som han försökte lösa upp. Det gick inte att få bort allt på en gång utan det måste tas i omgångar. Efter massagen har dock smärtan blivit värre och idag har jag ondare än igår. Fast det är inte lika illa som i torsdags. Hoppas det blir bättre till måndag annars kan jag inte jobba. Till på köpet så värker min visdomstand som bara den. Måste köpa mera alvedon!



Blev fiskeänka idag då N åkte på pimpeltävling. Så vi ska ta det lite lugnt på morgonen och sen gå ut och hitta på något. Men vad gör man ute nu? Känns trist att göra vintergrejer nu när det är så vårlikt. Ja vi får se vad vi hittar på.

Sprang in på Lindex igår och köpte lite nya kläder till A. Hon har blivit himla medveten om det där. I torsdags när vi var hemma så hade hon mjukisbyxor på, men när vi skulle gå ut då skulle hon byta. "Inte ha de här byxorna mamma, jag ha jeans". Sötis! Och min lilla tjej har ju blivit så stor, köpte storlek 98 och trodde jag skulle få vika upp benen, men de var precis lagom. Gud vad tiden går...

Well, vi ska sätta igång dagen här med lite frukost och en dusch.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0