Stråkande

Åh, det var jättekul ute igår, när jag tillslut orkat göra mig klar och komma iväg. Det som är så kul med Stråket är alla liveband tycker jag, så skoj att sjunga med och dansa till. När vi var färdigdansade tog vi en promenad hem, på något vingliga ben.

Idag hade jag bokat in en fotbehandling på Wellnesskliniken. Fick presentkort av N där när vi firade att vi varit ihop i en vecka. Så egentligen hade det gått ut men jag fick lite dispens, schysst! Nu har jag i alla fall mycket mjuka och fina fötter.


En sjö vi fiskade vid i början på sommaren...

Det är fint väder idag! Otroligt! Vi åt lunch på Stråket innan N började jobba, mycket gott var det. När han åkt till jobbet tog jag med mig en bok och en filt och gick ner till vattnet. Det var skönt men väldigt varmt i solen så jag fick lägga mig i skuggan efter en stund. Tänkte ta en powerwalk men tappade lusten lite när jag kom in, blev som så trött. Min förkylning börjar iaf äntligen ge med sig, bara litelite ont i halsen nu när jag sväljer.

Ska ta en tur till affären strax och köpa lite gott vi kan äta när N kommer hem. Skulle vilja hyra någon film med, men jag orkar inte åka in till centrum. Och så är det väl nästintill förbjudet att sitta inne och kolla på film när det är finväder. Vi får se vad som hittas på.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0