Tillbaka till verkligheten

Min axel/nacke mår bättre, fortfarande öm men jag tänkte försöka mig på att jobba i morgon. Kommer att vara mer än lovligt förvirrad känns det som. Det ska faktiskt bli lite kul att sätta igång igen.

Idag har jag och N varit och kollat på en grej som kanske blir vårt boende om några månader. Hoppas! :)



Nu ska jag hoppa ur myskläderna och hämta A på förskolan. Vi ska åka till min farmor och äta middag. Det blir kul, de gillar varandra så mycket. A har förresten sovit så dåligt de här två nätterna, inte så lätt det där att vara utan nappen. Och så har hon varit väldigt hostig nattetid. Vet inte hur jag ska klara av att kliva upp klockan fem imorgon, speciellt inte om hon sover lika illa i natt. Men det är bara att ge henne en massa kärlek så hon känner sig trygg utan nappen, lilla goskrutten min!

Nej, nu måste jag skynda mig!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0