Sjukling

Vilket slut på semester jag fick då...
I onsdags fick jag följa med på en spontantur till Sunsvall, Birsta och IKEA. Så kul, shoppade en hel del smågrejer och fick en massa inspiration till vårt framtida boende. Vet inte om jag satt i drag eller så i bilen, brukar alltid stänga av alla fläktar som är riktade mot mig. Vaknade ialla fall på natten och kunde inte röra på mig för jag hade så vansinnigt ont i nacken och axeln. Verkligen en fruktansvärd smärta som jag inte ska skriva så mycket om. Det blev i alla fall ingen jobbstart idag, men jag var dit och fick massage. Det var verkligen inte skönt, usch så ont det gjorde. Men hoppas det blir bättre nu. Troligtvis har jag en inflammation också så nu köpte jag tabletter mot det, fast man egentligen inte ska ta sådana när man har astma. Har sjukanmält mig imorgon med, hoppas jag är bra till onsdag.

Ska åka och handla lite mat nu innan jag hämtar A på förskolan. Min STORA tjej, använder bara blöja på natten sen några månader tillbaka och har nu även slutat med nappen. Hjälp, snart flyttar hon väl hemifrån också!?


3års-tårtan från i somras

Usch, hoppas jag blir bra snart, det är ju så tråkigt att må dåligt! Jag som aldrig brukar vara sjuk, har verkligen fått igen den senaste tiden.

/M

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin tårta ;)

2012-08-13 @ 14:53:16
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0