Update...

Hade en riktigt rolig roadtrip när vi var till Stockholm och hämtade min bil. Blev upphämtad klockan sex på morgonen och kom hem tio på kvällen. Lite öm i kroppen efter att ha suttit i bil så länge. Lyssnade på massor av bra musik (förutom på hemvägen då jag inte fick in någon radiokanal förrän i Bräcke och då var det radiosporten) och pratade en massa kul. Körde bil i Stockholm på en fredag eftermiddag, det hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle våga, men det gick ju superbra! Ja, förutom att mitt sällskap som körde bilen framför och följde gps:en körde fel, jag som satt och kollade på skyltarna tänkte "Nej, nej, byt fil!!". Så det fick bli lite sightseeing också innan vi tog oss ut på E4:an. Måste säga att det var en otroligt skön känsla att köra iväg med min alldeles egna bil som jag köpt för egna pengar som jag jobbat ihop själv. I like it!

Denna vecka har varit min Amanda-vecka och det har varit fantastiskt! Så underbart att vara med min lilla älskling. Hon är ju så stor nu, kan inte förstå. Igår pekade hon på mig och sa "Där är mamma!". När hon ser sig själv på kort säger hon "Där är jag". På förskolan är fröknarna så imponerade över hennes motorik och jag är världens stoltaste mamma! :)
Helgen har vi tillbringat i Kläppe. ESC i går med Irma, betygsättning och allt. Skitkul hade vi när vi sågade det mesta. Förutom lilla mumsbiten Sverige skickat då. Ojoj, det är nåt med killar som kan dansa, haha.
A ligger och sover nu men när hon vaknar ska vi åka hemåt. Tänkte göra ett besök på gymmet ikväll och så måste jag se hockeyn såklart! Undrar var min matchtröja ligger...

Till veckan blir det SM i soffsovning igen, längtar till den första juni då jag får min lilla sommarlägenhet.

Nu har A vaknat så nu ska jag packa ihop och dra iväg hemåt.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0