Fre 14/1 -Fortsättning-

De två senaste dagarna har fungerat lika bra på förskolan. Jag har varit där och lämnat vad nio och sen hämtat henne vid elva. Igår stannade jag lite längre eftersom de hade julgransplundring och tomten skulle komma. Visste inte riktigt hur A skulle reagera på att träffa honom, men det gick bra. Idag var Magnus med och lämnade för att få se hur allt går till. Det är han som sköter inskolningen från tisdag. Båda dagarna när jag kommit för att hämta har A suttit och ritat. Man går förbi fönstret till ritrummet när man ska gå in så då har hon sett mig och blivit jätteglad! Men sen har hon inte alls velat följa med hem. Igår skakade hon bara på huvudet åt mig och idag sprang hon och försökte gömma sig. Men hon är lika glad ändå, gofisen min!

Veckan har gått galet fort tycker jag! Jobbar hela helgen och det känns inte vidare lockande. Speciellt att börja klockan sex i morgonbitti... Sen skolar jag in på måndag igen, men sen är det jobb på heltid efter det. Känns väldigt overkligt!
Fast en grej som jag gillar med att jobba är den där härliga fredagskänslan man får då. Ja, inte om man jobbar helg då, men varannan fredag får jag i alla fall njuta av den. Fredagsmys!

Någon dag efter jobbet nästa vecka måste jag nog ta en sväng på stan och handla en del grejer till A. Hade planerat att boka klipptid med, vi får se när det blir av.

Hoppas på en mysig helg för alla!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0