Ledigt!

Idag har jag och A ledig dag. Magnus kom hem för en stund sedan och gick ut med A för lite pulkåkning. Annars har vi bara myst inne, lekt en massa och så har A hjälpt mig att hänga upp vimpeln på hennes rum (äntligen). A gick runt med tumstocken och mätte allt.
Kanske tar jag en sväng till gymmet ikväll. Var iväg i tisdags och det var skönt (och jobbigt!). Senare i veckan har jag svårt att få tid och jag vill gärna gå minst två gånger i veckan.

I morgon och på lördag jobbar jag och på söndag ska vi till pappa och fira småsyskonen som fyller 20år idag! Det första av ett helt gäng kalas nu på kort tid i familjen.

Nu ska jag fortsätta kolla på skid-vm och så är det väl dags för middag snart.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0