Jul

Julen har passerat. Självklart med mycket mat och mys med familjen. I år träffades vi hos mig och Amanda, sista julen i vårt hus (och första julen det är så fint här att man kan ta emot besök), väldigt kul!


En gose-Pingu väntade i strumpan på julaftonsmorgonen, gissa om A blev överlycklig!



Nästan hela familjen var samlad och det var jättetrevligt, även om några viktiga saknades!
Igår på juldagen hade jag överlämning av A, saknar mitt lilla hjärta så otroligt!
Mitt stora hjärta som skulle jobba sent lyckades byta bort det så vi tog ett lite spontant firande av vår sexmånadersdag på Sir Winston, så gott! Och så ljuvligt att få somna på hans axel när vi kom hem, lycka.


Finaste halsbandet fick jag av N i julklapp. Plus en kärleksweekend när jag vill, vart jag vill! New York har jag alltid velat åka till...hihi... ;)

N jobbar sent ikväll, så jag tänkte åka och träna i väntan. Skönt att få svettas bort några chokladpraliner! Sen är det slut på julledigheten för i år, dags för nyårshysterin!

God fortsättning (som man säger när man börjar bli gammal)!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0