Tis 7/9 -Jobb-

Jaha, då har jag kommit hem efter första arbetsdagen på ungefär 1,5år. Det var väl som vanligt ungefär, fast jag var vilsen. Hela butiken byggdes ju om strax efter att jag blev sjukskriven. Jag längtade hur mycket som helst efter Amanda. Hon verkade glad att se mig när jag kom hem i alla fall. Ville kramas och mysa. Å, mitt älskade lilla hjärta!

Har haft ont i halsen sen i går morse och idag fick jag även huvudvärk. Blev galet trött efter jag ätit på eftermiddagen. Så det ska bli otroligt skönt att gå och lägga mig strax. Hoppas bara att jag kan somna.
Lär nog ha en rätt öm rygg i morgon med.

I morgon jobbar jag igen. Längtar till torsdag då jag får vara hemma med min skrutt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0