Mån 13/9 -Sjuk?-

Farmor kom på besök en stund idag. Hon och Amanda lekte och så gick de ut en sväng medans jag lagade lunch.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har bara försökt hålla lilla damen nöjd. Hon hade 38,2 i temp idag på eftermiddagen och var gnällig. Men efter en alvedon så blev hon pigg igen.
Hon somnade för typ en timme sedan men har redan vaknat och gnällt flera gånger så vi får se hur natten blir.

Har anmält alla föräldradagar för resten av året till Försäkringskassan nu på kvällen. Tog ett tag att fylla i då jag jobbar olika dagar varje vecka och måste fylla i varje vecka för sig. Och sen skriva ner varenda datum som jag jobbar. Men nu är det klart, så bara att vänta på pengarna.

Nu ska jag torka håret och sen lägga mig. Jobb i morgon.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0