Lör 18/9 -Energi-

Åh, jag börjar att återfå min energi, underbart! Sjukskrev mig från jobbet idag, eller jag gjorde det faktiskt redan igår eftermiddag. Och som sagt, är mycket piggare nu, men den här irriterande hostan lär jag få dras med antar jag.

Var in en sväng till Krokom och handlade lite, var på Apoteket, hämtade paket från H&M och så röstade jag också.

Sen fick vi en massa besök i omgångar, Siri, pappa, svärmor, svåger och A:s kusin. Så fullt pådrag var det.
Amanda tyckte att det var kul med besök men när alla hade åkt somnade hon på en halv minut. Hennes hostattacker kommer inte lika ofta nu och det är skönt.



Nu tänkte jag pyssla lite innan läggdags. Ståltråd och pärlor...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0