Fre 10/9 -Sova-

Amanda somnade inte om förrän tjugo över tolv i natt. Mycket kul. Sen tyckte hon att vi skulle kliva upp halv sju. Mycket kul. Lyckades i alla fall få henne att sova en stund till så vi klev upp tio i åtta. Men fy vad trött jag var. Längtade tills hon skulle sova förmiddag. Men när hon väl gjorde det då hade jag ingen ro att sova.

Började prismärka alla grejer som jag ska ha med till loppisen. Vet inte om jag skrivit det men jag har bokat bord på en loppis i slutet av oktober. Då ska det säljas bort grejer! Så befriande!
Bokade ett bord men funderar på om jag ska boka ett till. Det blir många grejer när man börjar rensa...

Ikväll var det fredagsöl hos oss som ni ser i inlägget nedan. Jag och Amanda var med en liten stund medans hon åt sin kvällsgröt. Sen gick vi upp och satte på pyjamasen och så somnade hon nästan direkt.
Jag dukade upp lite fredagsmys, brie, kex och hallonsylt. Mmm... Framför Idol såklart, första uttagningen jag lyckats se i år.

Min röst har kommit tillbaka men i stället har jag fått rethosta. Irriterande. Så nu ska jag ta lite hostmedicin innan jag går och lägger mig. Hoppas vi får en bra natt i natt!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0