Sön 31/10 -Helgen-

Det blev en lång dag igår, åkte hemifrån vid halv sex och kom hem strax innan sju på kvällen. Det var väldigt mycket att göra på jobbet så jag jobbade över en timma och sen skulle jag storhandla. Amanda sov när jag kom hem men vaknade efter en stund och var vaken till kvart i tolv!

Idag tog vi en sväng till stan, tvättade bilen och var och kollade på tapeter. Vi kommer dock inte fram till någonting på den fronten. Sen blev det lunch på Tages med vänner innan vi for tillbaka ut på landet. Siri och sällskap på förbi på middag. En skön söndag med andra ord!

Har suttit och letat bilder på A för att göra en förstoring (Extra film har halva priset på canvas nu) och fastnade i det vi filmat på henne sen hon föddes. Så kul, men jag kan liksom inte förstå att den där lilla bebisen och min lilla tjej är samma person.

/M

Kommentarer
Postat av: veronica

Halva priset!? Typiskt! Tack för trevligt sällskap på fikat/ Lunchen i allafall :-)

2010-11-01 @ 16:01:49
Postat av: Marja

Ja, rabattkoden är: julcanvas

Tack själv för sällskapet. :)

2010-11-01 @ 21:36:25
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0