Lör 2/10 -Dagen-

Vilken natt vi hade! Jag sov ungefär tre timmar sammanlagt. Härligt när väckarklockan ringer kvart i fem. Någonstans hittade jag i alla fall några sparade krafter och fick massor gjort på jobbet. Det var riktigt kul! Efter tio timmars arbetsdag var jag dock rätt mör i både kropp och huvud. Handlade lite och på vägen hem svängde jag förbi Handlar'n och köpte middag. Magnus önskade sig det och jag var inte vidare sugen på att ställa mig vid spisen heller. Hamburgare blev det till mannen, grillad kycklingfilé till mig och korv med mos till Amanda.
De har faktiskt väldigt god mat där och jämt en massa bra erbjudanden.

Jag gillar nya bilen!

Nu väntar jag på att A ska somna och sen ska jag också lägga mig.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0