Fre 8/10 -Stadsbesök-

Igår var jag och Amanda på stan hela dagen. Vi kom in tjugo i tio och mötte upp Siri, sen gick vi i affärer hela dagen. Handlade lite småprylar. Lunch blev det på Plaza, deras lunch rekommenderar jag verkligen. Man kan äta sig mätt bara på salladsbuffén som innehåller massor av gott att välja på. Att Amanda fick äta gratis är ju bara ett till plus!


Två scarfs och örhängen som jag köpte.

Köpte vintervantar till Amanda men när vi kom hem märkte jag att larmet fortfarande sitter kvar! Det larmade inget när vi gick ur affären. Men jag får väl åka in snart igen då så de kan ta bort det, tur att jag inte slängde kvittot.

Det blev en lång dag och mest slut var nog Siri som sprang efter A hela dagen medan jag kikade på grejer. På bussen hem var ändå Amanda enormt gnällig så tillslut tog jag fram min mobil som hon fick leka med och då blev hon lugn.

Nu ska jag sätta på A pyjamasen och hoppas att hon somnar tidigt, hon är väldigt gnällig. Magnus har precis gått iväg på fredagsöl och jag ser fram emot fredagsmys framför Idol.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0