Fre 15/10 -Gympa-

Idag klev vi upp halv åtta och då bestämde jag att vi skulle göra ett försök att hinna till barngympan som Öppna förskolan har varje fredag mellan 9 och 10. Fy vad jag stressade (det tar 30 minuter att gå), men vi kom bara fem minuter för sent, fast då hittade jag inte var det var. Men till slut så! Det var först lite lekar, typ "Kom alla mina kycklingar" och "Björnen sover". Sen fick man ta fram redskap, bollar och allt annat som finns i en gympasal och leka med. Amanda lekte med bollar och kollade på de större barnen. Fast mest intresserad var hon av bebisarna, de hade hon nog helst lekt med.


Nu har de börjat komma, julmagasinen. Det är som julafton för mig! ;)

Amanda har nyss somnat, Magnus är hos grannen och för mig blir det en tidig kväll. Väckarklockan står på 04:45.

Hoppas ni får en mysig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0