Fre 1/10 -Trött-

Jag är så trött. Jag är så trött på att vara trött.
Amanda har sovit tre hela nätter under hennes 14 månaders liv. Två inträffade när hon var liten. Då låg jag vaken och med handen på hennes mage och tittade så att hon verkligen andades. Den tredje gången var för några veckor sedan, då vaknade jag klockan sex och var så chockad över att jag sovit i sju timmar i sträck att jag inte kunde somna om. Alla andra nätter har det varit mat, tröst, vaggning. Lägg sen till en graviditet där jag knappt sov en hel natt på grund av värk och toabesök. Så energidepån är på minus och lär väl stanna där ett bra tag. Det är så tröttsamt att inte orka med någonting utom det som absolut måste göras.


Hon är så söt när hon sover... (Bild från förra hösten)

Ni som inte har barn, ni som har barn som är stora och sover, eller små och sover. NJUT! Det ska jag göra den dagen det händer mig igen.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0