Tis 30/11 -Nysytt-

Här kommer bilder på vad jag pysslade med förra veckan, det blev lite tid vid symaskinen.






Kuddar i vinterskrud.

Tyger och spetsar är köpt från Stoff och Stil, den virkade duken på nedersta kudden är köpt på Kupan för 5:-.


Julstrumpa till mitt lilla A (mönster från förra årets Allers Jul).

Idag var vi till stan för jag skulle till tandläkaren (det gick super!). A var med mormor under tiden och jag hann även med några snabba affärsbesök. Bland annat köpte jag en till liten julklapp till A, som passar i strumpan här ovanför. Det var en liten gosedjurs Hello Kitty, A är nämligen helt tokig i denna figur av någon anledning. Men den är ju söt jämfört med många andra tecknade figurer så jag ska inte klaga.

Nu väntar sängen på mig och sen två jobbdagar. Ser mycket fram emot torsdagkväll då jag ska handla inför helgen och sen åka hem och njuta. :)

/M

Kommentarer
Postat av: Morrhoppan

Vilka fina kuddar! Och julstrumpa är helt underbar :)

2010-12-03 @ 18:03:45
URL: http://morrhoppan.blogg.se/
Postat av: Marja

Tack! :)

2010-12-08 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0