Lör 27/11 -Pynt-

Var otroligt trött efter dagens jobb och sov nån timme förut. Men snart ska jag lägga mig på riktigt och det ska bli fantastiskt skönt! Jobbet var hektiskt, hela staden skulle köpa bubbelvatten idag (pga det dålig vattnet i Östersund), plus att det var löning och adventsrush!

Lovade ju bilder på julpynt så här kommer det några.


Små julstrumpor att hänga i granen till exempel, dessa gjorde jag för några år sedan men hittade igen dom nu.


Delar av allt pynt som jag tovat, julgranskulor och JUL-bokstäver.


Stjärnor...


...och min favoritform hjärtan!

Ska försöka få till några bilder på hur jag pyntat hittills också. I veckan har jag sytt nya kuddfodral och en julstrumpa till lilla A, hon tycker att det är jättekul att titta när jag syr.

Imorgon har jag bokat en massage på SPA-kliniken och sen blir det en sväng på stan, kanske ska handla några klappar. M och A ska hälsa på svärmor under tiden.

Nu ska jag dricka lite Hjortronglögg innan jag går och lägger mig.

/M

Kommentarer
Postat av: Siri

Pysselmomma!:)

Å! Hjortronglögg! Mums!

2010-11-28 @ 10:41:16
URL: http://siriamanda.blogspot.com/
Postat av: Marja

Stolt pysselmomma dessutom! :)

2010-11-28 @ 21:56:35
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0