Tis 25/5 -Gnällognäll-

I morse åkte Magnus till Eslöv. Och självklart har Amanda slagit något slags rekord i gnällighet idag. Ett tag tror jag hon gnällde hål i huvudet på mig. Så det har blivit många djupa andetag från min sida idag. Det hjälper ju inte att man är trött som jag vet inte vad heller, tålamodet är inte det bästa. Hon somnade vid sju, men hon har inte ätit kvällsgröt eller fått på pyjamasen och jag tror att hon kommer att vakna snart. Om inte annat när jag börjar bli trött. ;) Men man vet ju aldrig, hon kanske sover till i morgonbitti också. Jag försöker vara positiv!


I lördags planterade jag lite vid bron, penséer och murgröna.

Åh, jag känner mig så pysslig. Vet inte riktigt vad jag vill pyssla med bara. Men jag ska nog komma på vad så jag får lite utlopp för min kreativitet! :)



På fredag ska jag få vara barnledig större delen av dagen. Jag ska gå på stan och njuta av att kunna komma fram överallt utan att trängas med vagnen. Sen på kvällen ska jag och Siri på bio, självklart är det SATC2 vi ska gå på. Det ska bli så roligt! Jag är superpeppad!


Mina älsklingar! Den stora älsklingen som jag saknar så när han inte är här. Den lilla älsklingen som verkligen kan driva mig till vansinne men som jag aldrig skulle klara mig utan. Ni är mitt allt!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0