Sön 23/5 -Helgen-

Den här helgen har gått fort! Vi var in till stan igår och handlade mat och blommor. Jag körde in. Sen hämtade vi upp Siri innan vi for hem igen. Hann vara hemma någon timme bara innan det var dags att bege sig till farmor på kalas. Jag och Siri tog Amanda i vagnen och gick dit så att hon fick sova. Magnus tog bilen eftersom vi hade en massa grejer som skulle till återvinningen. Vi åt en massa mat och tårta och chokladpaj, mumsigt. Amanda däremot åt ingenting alls och var rätt gnällig. Innan vi gick hem testade vi att gunga i lekparken på farmors gård. Babygungan tyckte hon inte om men det var rätt okej att sitta i mitt knä och gunga. På vägen hem somnade hon igen.
Det blev en sen kväll för Amanda igen. Sen sov hon oroligt och vaknade tidigt. Vet inte vad vi ska göra åt det där. Igår vaknade hon halv fem och var jättepigg, suck. Hoppas det blir bättre i veckan då jag ska vara själv med henne tisdag-torsdag då Magnus ska till Eslöv.

Idag har vi mest bara umgåtts. Jag har tvättat och Magnus har skruvat upp en barngrind. Innan middagen skjutsade _jag_ hem Siri till stan. Det gick jättebra! Ni som känner mig vet ju att jag hatar att köra bil och aldrig gör det. Men nu när jag snart ska börja jobba så måste jag ju, så jag håller på att träna lite. :)

Efter middagen har jag och Amanda duschat och det var lika kul den här gången tyckte hon. Hon ville inte gå ur duschen den här gången heller utan satt och pratade och pekade upp mot blandaren. Tittatitta!

I morgon ska vi till BVC för mätning och vägning. Och sen var det visst någon utvecklingsbedömning eller vad det hette.

/M

Kommentarer
Postat av: siriamanda

Du var himla duktig! Min bästa chaufför någonsin! :)

2010-05-24 @ 20:28:22
URL: http://siriamanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0