Lör 29/5 -Fredagen-

Åh, vad skönt det var när Magnus kom hem i torsdags. Amanda hade varit galet jobbig de sista timmarna och jag visste knappt hur jag skulle stå ut. Men det gick ju såklart. Vi somnade klockan nio både två, utmattade kanske? Blev något förvånad när jag vaknade klockan sju i går morse och Amanda hade sovit hela natten utan något gnäll. Men gud vad skönt att sova så länge utan avbrott.

Tog bussen vid halv elva igår och sen blev det shopping för hela slanten! Ojoj, jag har träningsvärk för jag bar så många kassar haha. Det blev mest kläder till Amanda, har ju kommit fram till vilken storlek hon kommer att ha i sommar (74) om hon inte börjar växa väldigt mycket. Så då kunde jag köpa lite sommarkläder till henne. Blev en morgonrock till mig som jag tänkt köpa hur länge som helst. Lite pysselgrejer och smågrejer till hemmet.
Siri slutade jobba vid tre så då möttes vi hos henne. Fräschade till oss lite och gick sedan och åt middag på Shanghai wook. Mums! Alltså deras nr80 är nog det godaste som finns. Vi delade även på en portion vårrullar. Mmm, det vattnas i munnen bara jag tänker på det haha. Fast vi blev galet mätta. Sen gick vi på Videoteket och köpte biogodis.
Filmen var bra! Inte alls så dålig som recensenterna vill påstå. Visst några lite halvlöjliga scener var det, tex en sådan klassisk karaokescen som de kunde ha skippat. Nu väntar vi på film nummer tre.
Sen tog jag bussen hem och var hemma vid kvart i tio. Magnus och Amanda sov redan. De hade såklart klarat sig jättebra utan mig, men jag saknade dom väldigt mycket! Kände mig väldigt "naken" utan Amanda och vagnen. Hade ju ingen att småprata med hela tiden. :)

I morse vaknade Amanda klockan fyra, härligt!
Har tvättat massor idag och målat klart taket i Amandas rum. Varit in till Krokom och hämtat paket med plantor och paket med kläder.

Amanda har dansat massor idag och några gånger har hon inte hållit i sig utan viftat med båda armarna och hoppat. Hur duktig som helst! Och i torsdags reste hon sig upp utan stöd. Vilken tjej! Stolt mamma! :D

I morgon ska vi till Brunflo och hälsa på Magnus mamma.

/M


Kommentarer
Postat av: anneli

hej hej

2010-05-30 @ 08:23:34
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0