Ons 10/3 -Huslig-

Idag har jag varit en duktig "hemmafru", tvättat, bakat, tagit hand om barnet och gjort en god middag. :) Men så är jag ju för det mesta, haha.

Efter middagen kom grannarna förbi för att kolla in vårt kök, så då bjöd vi på fika. Jag älskar ju att baka, men jag vill inte äta upp allt själv, så då får man lura i andra i stället. Fick en ask After eight i söndags så jag gjorde en mintchokladkladdkaka, gott.

Magnus och Amanda sover och jag ska ta en dusch. I morgon tänkte vi ta en sväng på stan jag och Amanda. Det var verkligen inte igår. Tänkte gå lite på marknaden som väl börjar i morgon? Sen ska vi kika på blommor och lite annat smått och gott. Mathandling står också på schemat. Tror jag vet en liten tjej som kommer att bli lagomt less... :)

Nej, dusch var det, måste skynda så jag hinner sova lite också. I natt var det mat fyra gånger och morgon tio i sex.

/M

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag tror dom sa på lokalinfon på engelska att marknaden började Ons och sen på lördag skulle det va kvällsöppet. Men då är det å andra sidan svårt att förstå vad den där tjejen läser eftersom engelska omöjligt var hennes bästa ämne i skolan ;P

2010-03-11 @ 08:53:24
URL: http://siriamanda.blogspot.com/
Postat av: anneli

jag ska också på marknaden hoppas man hittar nåt fint!

2010-03-11 @ 11:02:09
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0