Lör 6/3 -Lördagsstök-

Blev väckta klockan sex av en pigg liten tjej. Mamma var inte riktigt lika pigg, dock väckte hon mig ur en väldigt verkligen dröm där jag var på jobbet och precis skulle rycka ut i en kris i kassan, så det var ju skönt att vakna ifrån det i alla fall. ;)

Var in till stan och handlade lite och sen stökade vi här hemma på eftermiddagen. Magnus pratade länge och väl med supporten på Telia. Anledningen till att inte internet fungerar på vår dator är att det är något fel på nätverkskortet (vilket jag redan visste efter att ha gjort en felsökning). Så det kunde de ju inte hjälpa oss med. Varför vi inte får in några tv-kanaler fick vi ingen klarhet i, utan måste ringa i morgon igen, suck...

Amanda sov dåligt på dagen och var på rätt trist humör när vi hade gäster förut, typiskt. Fast även när hon är på sitt sämre humör så är hon ju charmigare än de flesta. :)

I morgon blir det fler besökare. Har förberett lite för tårtan jag ska göra och igår bakade jag blåbärsmuffins med crumble (typ smuldeg) på, mycket goda! Så vi får nog morgondagens sötbegär mättat.

Nu ska jag kika på upplösningen i Andra Chansen och sen blir det sängen nästa. Hoppas på sovmorgon i morgon.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0