Fre 19/3 -Tö och snö-

Vi har haft två bra nätter nu, hoppas det fortsätter. Inatt sov Amanda ända till halv fyra innan hon ville ha käk och direkt när hon ätit somnade hon om. Själv somnade jag på golvet framför tv:n igår, så det blev tidigt i säng, skönt!


I morgon blir det ett besök i staden. Mathandling bland annat. Magnus åker på konferens på söndag och kommer inte hem förrän torsdag kväll så vi ska ladda upp, så att jag och Amanda klarar oss. Sen får vi väl se. Eventuellt kanske vi köper en ny dator också. Annars blir jag offline tills Magnus kommer hem igen. Vi får väl se hur det blir.

Segt väder det är, vill inte vara ute när det är så här. Regn och halt. Fast ännu värre när det började toksnöa på eftermiddagen, det är ju ingen mening att det är tö när det samtidigt vräker ner snö. Nej, det vore inte alls fel med vår tycker jag. Tänk vad härligt att kunna gå ut och slippa alla vinterkläder. Värmande sol, nya fina vårkläder, solbrillor, glass!

Åh, jag känner mig lite less. Vet inte riktigt på vad. Kanske på att aldrig vara mig, bara vara mamma hela tiden. Att aldrig ha någon tid att få ordning fast "jag bara är hemma" hela dagarna. Jaja, jag ska inte klaga, att vara hemma med vår dotter är ju ändå världsbäst, men man kan ju inte vara på topp jämt.

Hur som helst, ha en trevlig helg. Förhoppningsvis skriver jag i morgon från en ny, fräsch, snabb dator. Annars hörs vi inte förrän om en vecka.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0