Tors 24/6 -Veckan hittills-

Jag har fått till en bra träningsrutin, äntligen! Powerwalk med vagnen varje förmiddag när Amanda sover. Skönt! Provade till och med att springa lite igår, jag orkade längre än jag trodde, fast det var svårt att springa med vagnen tyckte jag. Man är ju som van att röra armarna när man springer.

I tisdags blev det bara en lugn promenad till affären och sen hem för att baka en kaka. På eftermiddagen kom Mariann och Emilia och hälsade på. Det var jättekul att se dom igen. Senast vi sågs vara flickorna bara fyra månader så det har ju hänt en hel del! På tal om det så blev Amanda elva månader i måndags, alltså mindre än en månad tills hon fyller ett år! Helt galet ju!

Igår kom Magnus hem från konferensen och det är ju alltid underbart! Han hade även varit in på IKEA och handlat lite småprylar som vi missade förra gången.

Vädret har varit strålande idag. Höll på att smälta bort på promenaden och Amanda med. Så hon fick hänga med mig i duschen när vi kom hem. Sen lagom till lunchen så kom Magnus och hade köpt med sig mat till honom och mig, sallad, perfekt mat en dag som denna. På eftermiddagen satt jag och Amanda ute och lekte under parasollen. Köpte såpbubblor för ett tag sedan och de tycker hon är himla roliga. Och jag med! :D

I morgon åker vi till Kläppe för midsommarfirande. Är supersugen på sill! Jag som knappt kunnat tvinga i mig det förut men nu kan jag till och med få sug efter det. Det ska bli kul i alla fall, Siri ska också dit. Vi ska gå ut med Amanda på byn så hon får träffa kossor och får.

Nu ska jag städa undan alla leksaker och gå och lägga mig. Ska även väcka Magnus som somnade när han skulle natta Amanda. Så han får borsta tänderna menar jag, sen får han gå och lägga sig igen. ;)

Glad midsommar!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0