Sön 20/6 -Promenad-

Idag tog vi sovmorgon hela familjen och det var så skönt! Fast inte blev jag något värst mycket piggare, men något jag gärna gör om i alla fall.
Efter en sen frukost och lite lek klädde jag på mig och Amanda för en promenad. När vi kom ut skulle precis grannen Marie gå ut med hunden så då tog vi sällskap. Trevligt! Hon tipsade om en bra sida på nätet där man kan mäta sina promenad-/löparrundor. Den vi gick idag var 3,5km och den rundan jag gått fyra gånger tidigare i veckan är 7,5km. Hoppas jag får träningskläderna och skorna jag beställde den här veckan. Sen måste jag försöka lista ut var min mp3-spelare är. Känns som jag har letat överallt. Dessutom har jag ett sjukt bra minne när det gäller att komma ihåg tex var jag lagt något eller i vilken låda något är nedpackat. Men det minnet fungerar alltså inte just nu.

I morgon har vi inte planerat något, men det blir väl promenad på förmiddagen och lek på eftermiddagen. Sen på tisdag åker nog Magnus på konferens, men det beror lite på hur läget ser ut i källaren. Och så har jag och Amanda bokat in en dejt med Mariann och Emilia, hoppas det blir av nu då! :)

Amanda har varit så trött nu på eftermiddagen, hon sov bara en halvtimme innan lunch. Så hon har krupit efter mig och gråtit. Sen somnade hon till och precis då gjorde sig Magnus klar för att åka till återvinningen. Då vaknade Amanda och blev så ledsen, så hon gallskrek och grät stora tårar tills han kom tillbaka. Helt otröstlig. Men sen när hon fick ligga bredvid honom vid tv:n somnade hon tillslut. Pappas lilla tjej.

/M

Kommentarer
Postat av: Mariann

Ja imorgon blir det av! Haha, vi är friska och krya :D

2010-06-21 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0