Tis 13/7 -Rensa, rensa-

Igår kväll var det min tur att ta ett pass i trädgården. Rensade och klippte ner. Det tar tid det här, men det blir nog bra sen.

Amanda vaknade vid sju i morse och roade sig i några minuter själv i sängen innan hon tyckte det var dags för hela familjen att kliva upp. När vi ätit frukost tog jag och gjorde två olika Chocolate chip cookie-degar som jag formade till rullar, lindade in i plastfolie och stoppade i frysen. Så är det bara att ta fram, skiva och grädda när det blir dags för Amandas kalas.
Sen skulle jag ta med Amanda ut på powerwalk, men hon hade redan somnat (Magnus med) så jag fick gå själv. Gick den vanliga rundan men börjar tröttna lite på den nu så jag kanske ska börja kika mig om efter en ny att variera med.

När jag kom hem bytte jag av Magnus och så har han varit ute ända tills nyss och rensat ogräs på uppfarten samt snyggat till gräskanterna runt uppfarten. Fint blir det!

I morgon kanske vi åker in till stan. Det var något vi skulle handla, fast vi kommer inte ihåg vad det var. Så kanske inget viktigt då? Men vi ska kanske träffa Stefan en gång till också, innan han åker hem till Spanien igen.

Snart dags för middag, jag undrar vad jag ska hitta på idag...

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0