Ons 28/7 - Dagen-

Idag har jag och Amanda mest varit inne, trots det fina vädret. Ingen solstress här inte. Har kollat på Friidrotts-EM och blivit sur för att jag inte blev längdhoppare. Det tyckte jag var jättekul när jag var liten och jag var faktiskt duktig på det. Men där jag växte upp skulle man bara hålla på med fotboll eller utförsåkning, eventuellt långdistanslöpning. Alla andra talanger ignorerades. Mycket korkat.

Bjöd grannarna på grillmiddag. Riktigt gott var det, fläskfilé, majskolvar, halloumi, potatissallad, sallad mm.
Och det är väl det minsta vi kunde göra efter all hjälp vi fått. Underbart skönt väder var det också och ovanligt lite mygg.

Nu ska vi snart gå och lägga oss. Amanda har nyss somnat. Hon somnade direkt efter middagen, vid sju ungefär, sov en timme och har sedan varit hur pigg som helst.

I morgon har vi inte mycket planerat. Men de varnar ju för regn så det kan väl bli inneaktiviteter.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0