Lör 24/7 -Vädret-

Vi var hos JEFF idag för att ge en hjälpande hand med deras garagebygge. Magnus var vid byggavdelningen och jag fick se efter barnen. Jag kan efter denna eftermiddag säkert säga att vi max kommer att ha två barn, tre barn innebär en hand för lite. ;)
Det var fint väder och god lunch+efterrätt fick vi också.

Efter att vi kom hem har vi inte gjort så mycket, bakade pizza till middag och det tyckte Amanda var jättegott!

Men alltså, i natt hade vi -0,1grader! Minusgrader i slutet av juli, helt galet! Den där rekordvärmen som det har tjatats om fram och tillbaka och upp och ner, dagarna i ända, i varenda tidning och nyhetssändning har nog glömt bort Jämtland. Och de tror visst att detta året ska vara det varmaste på hur många år som helst, men borde inte vintern i Sverige ha dragit ner medeltemperaturen rejält? Jaja, nåt fel på vädret är det alltid.

Ikväll ska jag försöka ta mig i säng lite tidigare.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0