Tors 21/1 -6 månader-

Min lilla tjej fyller ett halvt år idag! Tänk att den här lilla plutten skulle växa upp så snabbt och bli värsta bustjejen med tonvis av energi?! :D



Hon sov lite bättre i natt, skönt! Jag kände inte riktigt att jag var på humör att orka med en jobbig natt. Vi var vakna en stund före fem, bytte blöja, gosade lite, ammade och så somnade hon om. Sen åt hon ju typ tre-fyra gånger innan det också, så tro inte att jag fick sova lugnt ända till fem, haha.

Igår upptäckte jag en grej som Amanda tycker är sjukt kul, så roligt att hon skrattade så hon grät. Och vad kan det vara som är så roligt kan man undra? Jo, när jag "headbangar"! Inte så att jag brukar göra det speciellt ofta, men när jag skulle torka håret igår så vände jag huvudet upp och ner och skakade ut håret först och Amanda blev helt galen av skratt. Jag fattade ingenting med böjde mig fram och gjorde lika igen och hon skrattade så tårarna rann. Senare på kvällen testade jag igen och hon tyckte det var lika kul då. Var får hon allt ifrån? Lilla toktjejen...

Amanda sover en stund nu, sen blir det väl lunch och promenad som vanligt. Är inte alls sugen på promenad, men ska tvinga mig ut i alla fall.

I kväll kommer Magnus! Åh, vad jag längtar efter honom!

I morgon ska vi till Krokom på BVC och sen till huset och städa övervåningen, vilket jag ser mycket fram emot! Kul också att få komma ut bland lite folk, få sminka sig och sätta på andra kläder är mjukisbrallor. Det är sånt jag verkligen uppskattar nuförtiden. :)
Kanske skulle även mamma titta förbi då hennes man passande nog hade ett ärende i Krokom i morgon. Vore mysigt att träffa mamsen!

Ha en fin dag, kanske hörs vi igen senare!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0