Tisdag 19 januari -1,5 timme...-

...sov hon i vagnen idag, promenaden inräknat. Inte jättelänge men jag hann ju med endel ändå. Surfa en stund, plocka ur diskmaskinen, fixa lunch och äta halva innan hon ville komma in.
Sen har vi vikt tvätt, pratat med mamma och sen med Magnus som är på väg till Sundsvall för konferens. Och så lekt och ammat såklart!

Amanda tog en liten tupplur nyss, efter att hon fått mat, så nu är hon pigg och glad. Tänkte sätta henne i hoppgungan och sen sätta i gång med maten. Det blir lax idag, funderar om jag bara ska koka potatis till eller om jag ska göra klyftor i ugnen. Det sistnämda är ju så mycket godare...så, det får nog bli det. Sen någon god sås och sallad på det så blir det en supersmarrig middag!

Håller på att kika igenom alla sommarkataloger och planera vårens inköp, har såklart hittat mängder av fina kläder till Amanda, hur mycket kläder kan en liten tjej behöva? Massor hoppas jag, hihi! Nej då, hittills har vi knappt behövt köpa några kläder alls för vi har fått så mycket, både nya och ärvda. Så jag ska gå igenom lagret där hemma och göra en lista på vad som behövs innan jag beställer något. Vuxet va? :)

Nej, middag var det!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0