Måndag 18 januari -Promenad-

Nej, men jag tror jag chockar med ett inlägg till idag!!

Fixade lunch förut, rester från gårdagens middag, det är ju enklast så. Quornwok med ris och sallad. Gott och mättande, sen tog jag en kopp te innan det var dags för Amanda att äta.
När hon ätit en slurk klädde jag på oss och så gick vi ut på en promenad. Jag är ju inget big fan av promenader egentligen, det är ju så tråkigt, men ett samtal till mamsen gjorde susen! Det är ju faktiskt rätt bra att passa på att höra av sig till nära och kära när man är ute och går, för det är ju en av få gånger som Amanda är lugn så jag har en möjlighet att prata. Fast det kan ju bli dyrt om jag ska promenera mycket. :)

Amanda sover fortfarande ute i vagnen, skönt att få en liten stund för sig själv. Men jag går ju och kikar till henne stup i kvarten, fast jag har babyvakten på...nojig...

Nu ska jag ta en kopp svartvinbärste och läsa tidningen, om jag hinner innan skrutt vaknar.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0