Mån 25/1 -Sömniga tjejer-

Det gick ganska bra igår kväll och inatt. Amanda började gråta några gånger i sömnen strax efter hon somnat, kan hon ha mardrömmar? Sen åt hon nog ungefär varannan timme, men hon sov ju i alla fall däremellan.
Men hon har varit ganska sömnig hela dagen idag. Först tog hon förmiddagsnap från kvart i elva till halv tolv, sen lekte hon men jäspade, gnuggade sig i ögonen och kliade sig på huvudet (hon gör så när hon är trött). När det var dags för henne att äta vid halv ett så somnade hon om igen. Och jag med, har kännt mig som en zombie den senaste tiden, urtrött, så det var himla skönt. Vi sov ända till halv tre.

Så det blir ingen promenad idag, får väl gå en extra lång i morgon i stället.

De senaste dagarna har Amanda krypit framåt utan problem flera gånger, så snart kommer hon nog på det på riktigt och då får jag inte en lugn stund, haha. Inte för att det är så lugnt nu, men det blir väl ännu mindre då.

Idag fick hon smaka avokado och det verkade hon gilla!

Nu ska jag ge lite käk till skrutten, sen ta mig en dusch.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0