Lörd 23/1 -Gnällig natt-

Gnällspikars vilken seg natt, med Amanda som aldrig ville somna riktigt, som det kändes i alla fall. Gnällde och vände fram och tillbaka hela tiden. Jag är sjukt trött!
Magnus sov hur gott som helst och det var ju bra att någon gjorde det. Dessutom klev han upp med henne vid halv åtta så jag fick sova själv en timme sen. Mycket skönt!

Det gick bra på BVC i går, fast Amanda blev lite sur som vanligt där. Men det är väl inte så kul att behöva klä av sig för folk man inte känner. Hon hade växt bra i alla fall, tre centimeter på längden, 66cm är hon nu och väger 7330gram. Mamma var också med. Sen tog vi en sväng förbi huset och sen åkte vi in till stan. Var på jobbet och handlade och jag fick vara lite social, det var roligt! Efter en lunch på Max åkte vi till Kläppe igen.

Köpte en ny bitring till Amanda igår, en sådan som man kan kyla, den verkar hon gilla. Sen blev det en mugg, tallrick, tandborste mm också. Mugg och tandborste har vi redan, men lätt att hitta igen dom i någon av de ca hundra banankartongerna som står i huset. Jag gav upp rätt fort.

Pappa är i stan och handlar och skulle plocka med Siri hit, roligt!!
Så blir det palsternacka till lunch för A idag igen. Kanske ska ta en promenad också, om jag får med Magnus på det.

Slutligen vill jag komma med dagens mammatips: Ta Bort-fläckborttagningsmedel på sprayflaska är super! Fungerar kanon på intorkat bebisbajs! :D

Ha en fin dag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0