Tors 11/2 -En hård natt...-

...eftersom vi sov på golvet blev det. Vågar inte ha Amanda i sängen längre då hon kryper över alla spärrar jag bygger. Efter några hemska fallolyckor de senaste dagarna fick jag nog igår och plockade bort tältsängen som Magnus brukar sova på och bäddade åt oss på golvet. Med ihopvikta täcken, överkast och kuddar runt om. Det var lite trångt och hårt men vi sov bra. Fick ligga jättenära som när Amanda var liten och hon sov så gott, åt bara en gång. Och jag passar på att mysa för snart är det spjälsängen som gäller. Och det blir nog inte värst för henne utan för mig, fy att sova så långt bort från min lilla tjej!

Igår var pappa och fixade i vårt badrum, så nu är vi på g! Planen är att flytta till helgen, någon spis och fläkt är inte inkopplad än, men vad tusan det finns ju micromat!
Det ska bli så skönt att få komma dit och kanske någon gång få lite ordning på livet.

Nu börjar det blir lunchdags. Vi har gett upp broccolipurén för ett tag, andra smakprovningen åt Amanda en tugga, sen vägrade hon öppna munnen, hehe. Så nu får hon potatis- och majspuré som vi köpt färdigt. Sen ska jag göra en sats potatispuré och blanda upp broccolin med så kanske hon tycker att det är godare.

Nu är det vilda protester från en hungrig tjej här, så bäst jag fixar käk snabbt!

/M

Kommentarer
Postat av: blommigatjejen från FL

hehe gud vad jag känner igen mig attans vad dom ramlar och slår sig ofta nu när dom kryper och ska stå

2010-02-13 @ 21:22:53
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0