Tis 23/2 -Snickaren-

Han är här! Mycket efterlängtad, snickaren! Så idag har det hänt en hel del i köket. Mest en massa småsaker, sånt som tar sådan tid. Förhoppningsvis kan jag packa upp alla kartonger som är märkta med "KÖK" sen, det är en hel del kan jag säga.

Amanda har varit riktigt gnällig både inatt och idag, kanske är det tänderna som bråkar. Hon var rätt täppt inatt också, så det kan ju vara det. Nu sover hon i alla fall så jag får lite välbehövd tystnad och avslappning.

För övrigt har jag inte så mycket att berätta idag, vi hade haft -38,9 i natt, endast 37,4 när vi klev upp. Lite väl kallt va?!

Nu vaknade Amanda, så slut på rasten. Tror vi ska gå ner och kolla hur det går för männen där nere.

/M

Kommentarer
Postat av: Siri

Äntligen! :D

2010-02-24 @ 09:32:37
URL: http://siriamanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0