Ons 24/2 -Trött tjej-

Oj vilken trött tjej jag har haft idag, trots att hon sov så bra i natt. Hon har sovit tre långa pass idag. Hoppas att det inte stör nattsömnen bara.

Det verkar som att Amanda har lärt sig att det inte alltid är något gott på skeden när hon ska få mat, så nu sträcker hon ut tungan litegrann och nuddar vid maten och kollar vad det är som bjuds innan hon tar hela tuggan. Haha, tokiga lilla tjej. Har försökt ge henne potatis- och laxpuré två gånger nu men då gallskriker hon och tårarna sprutar. Idag blev hon inte lugn förrän jag hade tagit fram och tinat annan mat. Men i ärlighetens namn så tror jag inte att den där purén är så god, den luktar typ kattmat blandat med fiskbullar. Hon fick lite banan till efterrätt i alla fall och det tycker hon om.

Känner mig lite ensam här i huset, skrutten gick och la sig för en timma sedan. Längtar efter min man!

Tror jag ska gå och lägga mig också, passa på att sova, man vet ju aldrig hur natten blir.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0