Ons 24/2 -Födelsedag-

Idag är det födelsedag, det är nämligen mina minsta syskon som fyller hela 19 år! Och jag har nog äntligen förstått att de också är stora nu, innan har de varit typ tio år i mitt huvud, hehe. Grattis i alla fall!

Magnus har åkt till Eslöv på utbildning, tråkigt för oss! Han kommer inte hem förrän på fredag... :/

Amanda sov jättebra i natt, ljuvligt! Om det inte var för att Magnus hade glömt att packa något så han kom in och tände lampan i sovrummet vid halv fem tror jag att hon hade sovit hela natten. Nu fick hon lite mat då och sen sov hon till kvart i sju. Då tyckte hon att det var morgon. Tror vi får handla en rullgardin för hon verkar vakna när det blir ljust, alltså tidigare för varje dag...

Igår var vi och skulle handla lite middagsgrejer. Utbudet är inte så stort när man bara har micro och vattenkokare. Så det var rena lyckan när vi gick förbi en hylla och fick syn på pulvermos! Haha! Magnus ville ha Bullens pilsnerkov till och när vi gick för att hämta den hittade jag Felix köttbullar i gräddsås, perfekt, två gourmetmiddagar i en smäll!

Amanda är rädd för dammsugaren, men hon är så nyfiken så när jag dammsög övervåningen förut så kröp hon efter mig hela tiden för att se vad jag gjorde, samtidigt som hon grät. Jag la ut några mattor också, så Amanda slipper krypa runt på det kalla golvet hela dagarna.

Nej, men det börjar väl bli lunchdags för både mig och skruttis.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0