Mån 15/2 -Det går undan-

Idag när Amanda stog och jag höll hennes händer så sa jag till henne "Ska vi gå till pappa?" och Magnus som satt typ tre meter bort sa "Ja, kom till pappa". Och då gick Amanda dit! Men vilken duktig liten tjej hon är. Sen när farfar och Agneta var här och hälsade på så tog hon några steg till för att visa vad hon kan.
Risk för böjd rygg framöver?!

Har fixat lite med uppackningen men det går ju inte i superfart precis. Många prylar men få förvaringsmöbler att stoppa dom i är läget just nu.

Jag är trött som bara den. Förresten så har spjälsängssovningen gått över förväntan, fast jag hade separationsångest första natten, haha. Ikväll är lillan riktigt gnällig, men tror det beror på en ny tand som är på gång.

Nu ska jag se om jag ska avbyta Magnus i nattningen, hon slappnar inte riktigt av, kanske kan lite amning hjälpa.

/M

Kommentarer
Postat av: anneli

ja det ska verkligen bli härligt med hus vi flyttar första maj:)

så himla trångt i lägenheten vi bor nu...

Låter som eran lilla tjej är lika snabb som wilmer:)

jag funderar på att köpa en sån där tyg hjälm som skyddar huvudet för vi har betong golv...

2010-02-16 @ 17:07:28
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0