Lör 20/2 -Dagen-

Idag har vi varit en sväng i stan och handlat lite ätbart. Sen kom vi hem och åt lunch och efter det kom pappa och Irma förbi en stund. Alltid trevligt att träffa familjen och kul för Amanda att se någon annan är mamma och pappa.

Magnus har pluggat ihop vår dator nu, så nu behöver jag bara hitta kablarna till kamerorna så jag kan föra över alla bilder. Så, rätt som det är får ni se lite bilder också och inte bara läsa allt mitt flummande. :)

Vi har satt upp tv:n också, dock är det något som inte fungerar som det ska, för några kanaler går inte att få fram. Det har fungerat tidigare då Magnus hade vår lilla tv uppe (den har gått sönder nu), så något skumt är det. Vi har ju till och med köpt schlagerchips så vi får väl se om det går att få till innan kvällen. Och jag har inte ens sett en enda minut av OS än.

I morgon blir det nog en liten turné förbi Brunflo för att hälsa på vänner och familj där. Vi har ju varit ganska dåliga på det ett tag, men ska väl bättra oss.

På måndag funderar jag på att gå på Öppna förskolan, om det inte är för kallt, det är ju en bit att gå. Fast lite läskigt att gå dit själv när man inte känner någon tycker jag. Fast å andra sidan är det ju därför jag ska gå dit, för att lära känna folk som bor häromkring. Vi ska på BVC också. Undrar om Amanda lyckats gå upp något i vikt, känns som hon förbränner allt hon äter och lite till.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0