Fre 5/2 -Stormigt-

Nej, men det var ju hur blåsigt som helst ute, trist! Det fick bli sovning inne i stället för lilla damen. Inte för att hon lär märka om det blåser eller ej när hon ligger nedbäddad i vagnen, det var mest för min egen skull. Vad ego man kan vara. ;)

Just nu väntar jag bara på Magnus som borde dyka upp om inte allt för lång tid!

Skrutten sover, hon vaknade för en stund sedan men när vi legat och pratat en liten stund somnade hon om igen. Det har nog aldrig hänt förut på dagtid. Bra att hon sover ordentligt så hon är på bra humör sen när hon ska leka med sin pappa.

Hm, nu lät det som det kom någon, jippi!

Då ska jag springa iväg och pussas, så det så! :)

/M

Kommentarer
Postat av: blommigatjejen från FL

Ja det var ju verkligen nära dom föddes då hade jag åkt hem den 19 e och du kom in nån dag senare bara:)

visst är det svårt att hålla reda på dom när dom kryper och ska stå hela tiden hihi:)

2010-02-05 @ 18:28:15
URL: http://annelimedi.blogg.se/
Postat av: blommigatjejen

Hur många dagar var det du gick över?

Jag gick över 17 dar :)måste vara nån form av rekord...

2010-02-06 @ 21:42:52
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0