Tors 5/8 -Dagavill-

Var helt säker på att det var tisdag idag. Kollade på tv.nu vad som visades ikväll och fick inte alls ihop det. Men blev ändå glatt överaskad att det var torsdag, för då visas ju "Sommar med Ernst". Hahaha, något tantvarning!

Idag har jag och Amanda myst med mamma/mormor. Amanda blev så glad när hon kom på besök att hon blev helt galen och for runt och visade alla sina konster.

Magnus har varit ute och klippt häcken och fixat med annat, han är så duktig!!
Snart slut på semestern för honom och det känns som att det är höst då. Och om ungefär fyra veckor börjar jag att jobba igen. Det ska faktiskt bli kul, fast jag kommer längta mig galen efter lilla älsklingen. Ja, stora älsklingen med såklart, men jag är mer van att vara ifrån honom.



I morgon blir det en tur till stan. Måste handla mat och så tänkte jag och Magnus försöka hitta någon dropin-frisör. Vi är både i mycket stort behov av en klippning. Sen ska vi träffa Siri också och det är ju det viktigaste. :)

Nästa vecka är det tillbaka till vardagen. Slut på onyttigheter och så ska jag och Amanda börja med våra dagliga promenader igen. Det ska bli skönt med de vanliga rutinerna, även om det är himla trevligt att ha Magnus hemma hela tiden också.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0