Tors 19/8 -Det gick bra!-

Ja, nu är ni förståss väldigt nyfikna på hur det gick i natt!? Amanda sov lite oroligt en stund innan jag gick och la mig, vred på sig och gnällde. Sen sov hon tills Magnus klev upp vid fyra. Då bar han över henne till vår säng. Hon tjorvade en stund, kanske en halvtimme eller så men sen sov hon till klockan sju. Superbra ju!

Idag har vi bara lekt och busat på som vanligt. På förmiddagen tog jag en tupplur samtidigt som A. Sen när det var dags att sova eftermiddag så tog jag henne i vagnen och gick in till Krokom. Hämtade en paket från H&M som innehöll en massa fint! Behövde ju som fylla på i garderoben efter min rensning. Så i morgon får jag tvätta allt så jag kan börja använda. Självklart var det några grejer till Amanda också, det kan jag inte hålla mig ifrån.

Efter middagen kom svärfar och Agneta på besök och då gjorde jag äppelpajen som jag gjorde i helgen. Denna gången tog jag mindre socker och Magnus sa att det var ännu godare. Själv var jag så duktig och åt bara några jordgubbar tillsammans med Amanda. Sen visade A alla sina leksaker för gästerna och höll låda som vanligt.

Innan jordgubbarna fick hon kvällsgröt och efter gästerna hade åkt hem tog det inte så lång stund innan hon somnade, tror klockan var kvart i nio. Ja, jag säger då det. Kan det vara så att vi efter 13 månader äntligen lyckas få henne att sova bra? Ja, jag ska väl inte ropa hej än...

Tyckte att Amanda var lite gnällig förra veckan och idag tror jag att jag hittade orsaken, nämligen en hörntand som kikat fram. Med tanke på hur gnällig jag var över min tand så är det mycket troligt att det samma för A. Min tand har inte värkt något alls idag, så himla skönt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0