Sön 8/8 -Återvinning-

Nu har jag beställt vinterkängor och gummistövlar till Amanda. Lite att pricka av på listan alltså.

Magnus har mått fortsatt klent idag. Han piggnade på sig mitt på dagen, gick ut och klippte gräset och blev ännu sämre efter det. Stackars, kanske blir han hemma i morgon också.

Jag är så sugen på att sy! Blev tvungen att göra en liten grej förut. En liten scarf till Amanda, hon älskar att ha sin scarf på sig (som hon fick på BB), eller så tar hon en filt, min tröja eller vad som helst och lägger runt nacken. Gjorde den av en pyjamas till henne som gått sönder på benet och ett linne som var mitt som aldrig används. Har lite andra kläder med som är mina som är lite trasiga som jag kanske kan använda till något. Vi får se...

Nu ska jag äta lite glass. Passar på för i morgon är det andra bullar som gäller. Mindre socker mer motion! :) Slut på sötebrödsdagarna eller hur är det dom säger.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0